Az ügyintézés rendje

Az ügyintézés rendje

Tisztelt Ügyfelünk!

Annak érdekében, hogy egyéni vállalkozói tevékenységével kapcsolatos megkeresésére kollégáink szakmailag megalapozott, részletesen kidolgozott tájékoztatást adhassanak, kérjük, hogy az ügyintézés során az alábbiakkal segítse munkánkat:

  • Kérjük, hogy elsősorban az elektronikus, írásban történő ügyintézés lehetőségét válassza megkeresése tárgyának rövid leírásával és küldje el azt számunkra az egyenivallalkozo@pmkik.hu e-mail címre, vagy az erre a célra létrehozott PMKIKEV megnevezésű hivatali kapura (KRID: 265378936).
  • Lehetőség szerint megkereséséhez csatolja szakképesítését alátámasztó bizonyítványát, oklevelét, egyéb olyan képesítését alátámasztó dokumentumait, amelyre alapozva kívánja egyéni vállalkozói tevékenységét folytatni, felvett tevékenységi köreit módosítani.
  • Amennyiben a megkeresése tárgyát képező tevékenység vonatkozásában vámtarifaszám a rendelkezésére áll, úgy kérjük annak feltüntetését.
  • Kérjük, hogy az ügyintézés megkönnyítése érdekében szíveskedjen e-mail címét, vagy telefonszámát megadni, amely elérhetőségeken szükség esetén kollégáink pontosíthatják a megkeresés tárgyát.

 

Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus levelek feldolgozása beérkezési sorrendben történik, ezért azokat általában nem tudjuk postafordultával megválaszolni.

Levelét annak megnyitása után közvetlenül továbbítjuk az intézkedésre jogosult szakterület részére.

Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény rendelkezései szerint az általános ügyintézési idő tartama elektronikus levelezés esetén is legfeljebb 30 nap, azonban kollégáink törekednek a megkeresések mielőbbi feldolgozására.

A válaszadásig/intézkedésig kérjük szíves türelmét!

Együttműködését ezúton is köszönjük!