Ugrás a főmenühöz Ugrás a divíziómenühöz Ugrás a tartalomhoz Ugrás a lábléchez

Aktuális:

Friss hírek, események, rendezvények, előadások, kiállítások
<<
>>
INFO & NEWS della CCIU N°1|2020
"INFO & NEWS" N°1|2020 MAGYAR VERZIÓ Caro Socio e Amico, inizia un anno molt...
ELJÁRÓ TAGOK LISTÁJA 2020. JANUÁR 1-TŐL
ELJÁRÓ TAGOK LISTÁJA 2020. JANUÁR 1-TŐL A Pest Megyei Békéltető Testület tagjai Név Felsőfokú végze...
WORKSHOP GOVERNATIVO 3 | In collaborazione con la NAV
MAGYAR VERZIÓ La CCIU ha il piacere di invitarVi al “Workshop Governativo III” organizza...
Invito presentazione planning CCIU 2019
ACTIVITIES PLANNING - 2020 - Magyar változat La CCIU presenta le iniziative 2020 ...
Business Women Lunch 18/02/2020
MAGYAR VERZIÓ La Camera di Commercio Italiana per l’Ungheria insieme alla Camera di Commerci...
A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara H I R D E T M É N Y E a 2020–2024 közötti időszakra kiterjedő kamarai küldöttválasztásról
A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara H I R D E T M É N Y E a 2020–2024...
A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara H I R D E T M É N Y E a 2020–2024 közötti időszakra kiterjedő kamarai küldöttválasztásához kapcsolódó Választási Névjegyzéke és Tagjegyzéke közzétételéről
Tisztelt Gazdálkodó Szervezetek! Tisztelt Kamarai Tagtársaink! A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Váro...
INFO & NEWS della CCIU N°11
"INFO & NEWS" N°11 Caro Socio e Amico, Si chiude un anno molto importante e di gra...
Invito: Business Lunch 22/01/2020
MAGYAR VERZIÓ La Camera di Commercio Italiana per l’Ungheria insieme alla Camera di Commerci...
BESZÁLLÍTÓI MENTORÁLT FELHÍVÁS
BESZÁLLÍTÓI MENTORÁLT FELHÍVÁS
az Országos Vállalkozói Mentorprogram keretén belül megvalósuló vállalkozói mentoráláshoz Az Országo...
WEEKLY INFO & NEWS della CCIU N°10
View this email in your browser "WEEKLY INFO & NEWS" Buongiorno, Presentiamo la decima ed...
Career day Unife 2020
PLEASE SCROLL DOWN FOR THE ENGLISH VERSION A tutti I soci interessati, La Camera di Commercio ...
SAVE THE DATE: Christmas Dinner 3/12/2019
MEGHÍVÓ MAGYAR NYELVEN Caro Socio e Amico, la Camera di Commercio Italiana per l'Un...
Segíts gyermekednek megtalálni célját!
Segíts gyermekednek megtalálni célját! Gyerekkori álmaink jövőbeli munkahelyünkről gyakran nem válna...
Brinver cég bemutatása/presentation of Brinver
“Tisztelt Hölgyem/Uram! A Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamara nevében szeretnénk bemutatni egy o...
SAVE THE DATE: Christmas Dinner 3/12/2019
Dear Associate and Friend, the Italian Chamber of Commerce for Hungary is glad to invite yo...
Adózás témakörben elérhető az MKIK weboldalán a PriceWaterhouseCoopers által készített e-Learning tananyag
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara honlapján elérhető az MKIK Szolgáltató Nonprofit Kft megbízásábó...
INVITO: Business Breakfast con NÉBIH 21/11/2019
(IT) La CCIU ha il piacere di invitarVi al “Business Breakfast con NÉBIH: prevenzioni e ...
7,5 tonnás össztömegkorlátozások Sopronnál, az osztrák oldalon
7,5 tonnás össztömegkorlátozások Sopronnál, az osztrák oldalon
Ausztria Burgenland tartományában két határmenti járás vezetése úgy döntött, hogy 2019 őszén 7,5 ton...
Aperi-Cocktail Italiano 18/11/2019
Aperi-Cocktail Italiano 18/11/2019
Dear Member and Friend, The Italian Chamber of Commerce for Hungary (CCIU) has the pleasure to invit...
Kitűntetésben részesült a KRL Kontrol Kft.
Büszkeséggel tölt el minket, hogy a Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara...
SAVE THE DATE: Focus Ungheria - Roma 7/11/2019
La Camera di Commercio Italiana per l’Ungheria con l’Ambasciata d’Ungheria in Italia, l’Ambas...
WEEKLY INFO & NEWS edizione speciale FOLLOW UP ASSEMBLEA ed. 10/2019
View this email in your browser "WEEKLY INFO & NEWS" Edizione Speciale follow-up Assemblea General...
INDUL AZ MKIK GVI 2019. OKTÓBERI ONLINE KONJUNKTÚRA FELVÉTELE
INDUL AZ MKIK GVI 2019. OKTÓBERI ONLINE KONJUNKTÚRA FELVÉTELE
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság- és Vállalkozáskutató Nonprofit Kft. (MKIK GVI) 1998 ...
Megalakult az önálló Dunamenti Kereskedelmi Kamarák Szövetsége
Megalakult az önálló Dunamenti Kereskedelmi Kamarák Szövetsége
Hétfőn Bukarestben a kamara épületében megalakult az önálló jogi személyiségű Dunamenti Kereskedelmi...
Híradás a Magyar-Szlovák Gazdasági Együttműködés Fórumáról
Híradás a Magyar-Szlovák Gazdasági Együttműködés Fórumáról Kamaránk szervezésében került sor Dunasze...
"Kiváló Gyakorlati Képzőhely" díj 2019 - Pályázati felhívás
A gazdasági kamarák közreműködésével bevezetett duális szakképzésben kiemelt jelentősége van a meg...
"Könyvelőkkel a duális képzésért" szakmai továbbképzés könyvelőknek és cégvezetőknek
MEGHÍVÓ A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara meghívja a gyakor...
Workshop tecnologia, futuro e innovazione Ottobre 30 11:00 - 12:30
Workshop tecnologia, futuro e innovazione Ottobre 30 @ 11:00 - 12:30 WORKSHOP TECNOLOGIA, FUTURO, IN...
ASSEMBLEA GENERALE 30/09/2019
(ITA) Gentili Soci, La presente per ricordarVi che in data 30 settembre si terrà l’Assemblea Gen...
Visszatérés a weboldalhoz

Horvátországi tenderfigyelő (2017. január 31 - február 6.)

Horvátországi tenderfigyelő (2017. január 31 - február 6.)

2017. február 13. | Általános hír

Magyarország nagykövetsége

Zágráb

 

 

 

1. Heating System Construction

Client: City of Bjelovar

Value: €739,500 (excluding VAT)

Submission deadline: 23 February 2017

Description: The City of Bjelovar is procuring the construction of a heating system for producing thermal energy from wood chips, used to provide heat for three different facilities. The purpose is to construct a single boiler room that will be able to provide heat for three facilities (school, hall, and stadium). The procurement procedure includes negotiations. The deadline for the finalisation of construction works is 8 months from the day of contract signing. The selection criterion is the cost of a lifespan.

 

2. Heritage Interpretation Centre Construction

Client: City of Lipik

Value: €1.2 million (excluding VAT)

Submission deadline: 23 February 2017

Description: The City of Lipik is purchasing construction services for a facility for the thermal heritage interpretation center located in Lipik (Pozega-Slavonia County). The construction includes the prepara­tory works, groundwork, concrete works, installation of necessary equipment, etc. The deadline for the finalisation of construction works is December 2021. The selection criterion is the economi­cally most advantageous bid, based on the price. Detailed design documentation is to be found at the following link.

 

3. Local Road Maintenance

Client: Dubrovnik County

Value: €672,600 (excluding VAT)

Submission deadline: 24 February 2017

Description: The Dubrovnik County’s Road Administration is procuring local roads maintenance services. The procured service includes pre­paratory works, demolishing of the existing infrastructure, fencing, etc. The service will be carried out in two phases - the first phase in 2017 and the second phase in 2018. The selection criterion is the economically most advantageous bid, which, in this case, will be the lowest price.

 

4. Network Infrastructure Maintenance

Client: Dubrovnik Airport

Value: €496,400 (excluding VAT)

Submission deadline: 28 February 2017

Description: Dubrovnik Airport is purchasing maintenance services for its in­frastructure network, which includes the equipment produced by Cisco, F5 Networks, Xmedius, etc., as well as Microsoft, Linux Red Hat, and Oracle, and other software. The service includes troubleshooting, software support, preventive maintenance, and managing software configuration. The framework agreement is to be signed for a 2-year period. The selection criterion is the lowest price.

 

5. County and Local Road Maintenance

Client: Varazdin County

Value: €10.7 million (excluding VAT)

Submission deadline: 8 March 2017

Description: The Varazdin County’s Road Administration Sector is purchasing county and local road maintenance services. The services includes road equipment checking, traffic area maintenance, road cleaning, etc. The framework agreement is to be signed for a 4-year period with one selected bidder, starting with 1 April 2017. The selection criterion is the lowest price.

 

 6. Financial Services Intermediaries

Client: Croatian Bank for Reconstruction and Development (HBOR)

Value: €8.4 million (excluding VAT)

Submission deadline: 8 March 2017

Description: The HBOR is procuring financial services of financial intermediar­ies for implementing financial instruments from the European Structural and Investment Funds (ESIF) within the operational programme “Competition and Cohesion 2014-2020”. The framework agreement is to be signed for a 3-year period, with one bidder for each of the three groups of procurement. The selected bidders will act as administrative agents, paying agents and insurance agents for ESIF users (i.e. small and medium enterprises). The selection criterion is the economically most favourable bid.

 

 

 

 

 

 

üzleti ajánlat külföld


Gazdasági Hírtükör Archívum kisbanner

Gazdasági Hírtükör Archívum



Kamarai klubjaink


Széchenyi kártya
Üzlet @ Hálón kamarai adatbázis
Korrekt Partner pályázati felhívás