Ugrás a főmenühöz Ugrás a divíziómenühöz Ugrás a tartalomhoz Ugrás a lábléchez

Aktuális:

Friss hírek, események, rendezvények, előadások, kiállítások
<<
>>
A koronavírussal kapcsolatos nemzetközi gazdasági hírek
SZEPES EXPO - SPIŠ EXPO - szepesi kiállítás és vásár Iglón – 2020. július 17 – 19.
SZEPES EXPO - SPIŠ EXPO - szepesi kiállítás és vásár Iglón – 2020. július 17 – 19. Tisztelt Vállal...
Nyári tréningek az MLE-nél!
Nyári tréningek az MLE-nél!
Védelmi ipari kapacitások felmérése
Tisztelt Vállalkozó! A Nemzeti Védelmi Ipari és Védelmi Célú Fejlesztésekért, valamint a Haderő-mo...
MKIK Piactér - Felajánlások rendszere
A piactér felület célja a cégek közötti üzéleti kapcsolatok élénkítése és támogatása. A piactér az a...
Szakmák elérhetősége megosztás
Már letölthető a NAV Online Számla mobilapplikációja
Már letölthető a NAV Online Számla mobilapplikációja Tisztelt Vállalkozók! A Nemzeti Adó- és Vámhiva...
Design Management Díj 2020 – PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Üzleti Túlélőcsomag
Pályaválasztást segítő kiadvány 2019
Digitális oktatás! Pályán maradunk, ismeretek könnyedén
Digitális oktatás! Pályán maradunk, ismeretek könnyedén
Pályán maradunk! Ismeretek könnyedén. Egyszerű és szórakoztató programokkal tudjuk támogatni a diá...
ÚJ VERSENYKÉPESSÉG NÖVELŐ TÁMOGATÁSI PROGRAM - PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Összhangban a gazdaságvédelmi akcióterv részleteinek bemutatására megrendezett webkonferencián bejel...
A Grant Thornton Magyarország segélyvonal létrehozásával segíti a KKV-kat
Szakképzési információk
Tisztelt Vállalkozók! Kedves Tanulók! A koronavírus-járvány okozta jelenlegi rendkívüli helyzetben...
Digitális oktatás! Pályán maradunk, ismeretek könnyedén
Digitális oktatás! Pályán maradunk, ismeretek könnyedén
Pályán maradunk! Ismeretek könnyedén. Egyszerű és szórakoztató programokkal tudjuk támogatni a diá...
KAMARAI HÁLÓZAT VÉLEMÉNYE A „GAZDASÁGVÉDELMI AKCIÓTERV”- RŐL
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium tájékoztatása a kozmetikai szolgáltatások vonatkozásában
Üzleti túlélőcsomag
Tisztelt Vállalkozók! A teljes kamarai hálózat kiemelten támogatja a koronavírus járvány gazdasági h...
INDUL AZ MKIK GVI 2020. ÁPRILISI ONLINE KONJUNKTÚRA FELVÉTELE
INDUL AZ MKIK GVI 2020. ÁPRILISI ONLINE KONJUNKTÚRA FELVÉTELE
Kiemelt téma: a koronavírus-járvány gazdasági hatásai A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Gazda...
Kerül, amibe kerül - Az európai gazdaság megmentése koronavírus járvány idején - Győri Enikő írása
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara II. Javaslatcsomagja
Gazdálkodó szervezetek, egyéni vállalkozók fizetési kedvezményei
Végrehajtási eljárás felfüggesztése
Magánszemélyek, egyéni vállalkozók fizetési kedvezménye
Az online pénztárgépek éves felülvizsgálata a COVID-19 koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzet ideje alatt
A koronavírus hatásainak és kezelésének felmérése a hazai vállalati szektorra vonatkozóan – második hullám
Tisztelt Vállalkozó! A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara annak érdekében, hogy minél pontosabb kép...
MKIK összegző, azonnali beavatkozést igénylő javaslatai
Felmérés a koronavírus gazdaságra gyakorolt hatásairól
Felmérés a koronavírus gazdaságra gyakorolt hatásairól Tisztelt Vállalkozó! A Magyar Kereskedelm...
A koronavírus hatásának felmérése a hazai vállalati szektorra vonatkozóan
A koronavírus hatásának felmérése a hazai vállalati szektorra vonatkozóan Tisztelt Vállalkozó! Az ...
Tájékoztató a kamarai gyakorlati oktatói képzésről és vizsgáról
A kamarai gyakorlati oktatói képzés és vizsga azokat a gyakorlati oktatóként alkalmazott szakemberek...
Visszatérés a weboldalhoz

Horvátországi tenderfigyelő (2017. január 31 - február 6.)

Horvátországi tenderfigyelő (2017. január 31 - február 6.)

2017. február 13. | Általános hír

Magyarország nagykövetsége

Zágráb

 

 

 

1. Heating System Construction

Client: City of Bjelovar

Value: €739,500 (excluding VAT)

Submission deadline: 23 February 2017

Description: The City of Bjelovar is procuring the construction of a heating system for producing thermal energy from wood chips, used to provide heat for three different facilities. The purpose is to construct a single boiler room that will be able to provide heat for three facilities (school, hall, and stadium). The procurement procedure includes negotiations. The deadline for the finalisation of construction works is 8 months from the day of contract signing. The selection criterion is the cost of a lifespan.

 

2. Heritage Interpretation Centre Construction

Client: City of Lipik

Value: €1.2 million (excluding VAT)

Submission deadline: 23 February 2017

Description: The City of Lipik is purchasing construction services for a facility for the thermal heritage interpretation center located in Lipik (Pozega-Slavonia County). The construction includes the prepara­tory works, groundwork, concrete works, installation of necessary equipment, etc. The deadline for the finalisation of construction works is December 2021. The selection criterion is the economi­cally most advantageous bid, based on the price. Detailed design documentation is to be found at the following link.

 

3. Local Road Maintenance

Client: Dubrovnik County

Value: €672,600 (excluding VAT)

Submission deadline: 24 February 2017

Description: The Dubrovnik County’s Road Administration is procuring local roads maintenance services. The procured service includes pre­paratory works, demolishing of the existing infrastructure, fencing, etc. The service will be carried out in two phases - the first phase in 2017 and the second phase in 2018. The selection criterion is the economically most advantageous bid, which, in this case, will be the lowest price.

 

4. Network Infrastructure Maintenance

Client: Dubrovnik Airport

Value: €496,400 (excluding VAT)

Submission deadline: 28 February 2017

Description: Dubrovnik Airport is purchasing maintenance services for its in­frastructure network, which includes the equipment produced by Cisco, F5 Networks, Xmedius, etc., as well as Microsoft, Linux Red Hat, and Oracle, and other software. The service includes troubleshooting, software support, preventive maintenance, and managing software configuration. The framework agreement is to be signed for a 2-year period. The selection criterion is the lowest price.

 

5. County and Local Road Maintenance

Client: Varazdin County

Value: €10.7 million (excluding VAT)

Submission deadline: 8 March 2017

Description: The Varazdin County’s Road Administration Sector is purchasing county and local road maintenance services. The services includes road equipment checking, traffic area maintenance, road cleaning, etc. The framework agreement is to be signed for a 4-year period with one selected bidder, starting with 1 April 2017. The selection criterion is the lowest price.

 

 6. Financial Services Intermediaries

Client: Croatian Bank for Reconstruction and Development (HBOR)

Value: €8.4 million (excluding VAT)

Submission deadline: 8 March 2017

Description: The HBOR is procuring financial services of financial intermediar­ies for implementing financial instruments from the European Structural and Investment Funds (ESIF) within the operational programme “Competition and Cohesion 2014-2020”. The framework agreement is to be signed for a 3-year period, with one bidder for each of the three groups of procurement. The selected bidders will act as administrative agents, paying agents and insurance agents for ESIF users (i.e. small and medium enterprises). The selection criterion is the economically most favourable bid.

 

 

 

 

 

 

üzleti ajánlat külföld


Gazdasági Hírtükör Archívum kisbanner

Gazdasági Hírtükör Archívum



Kamarai klubjaink


Széchenyi kártya
Üzlet @ Hálón kamarai adatbázis
Korrekt Partner pályázati felhívás