Ugrás a főmenühöz Ugrás a divíziómenühöz Ugrás a tartalomhoz Ugrás a lábléchez

Aktuális:

Friss hírek, események, rendezvények, előadások, kiállítások
<<
>>
MNB konjunktúra felmérés – 2021. március
Tárgy: Felkérés kérdőív kitöltésére az MNB konjunktúra felmérésében Tisztelt Cégvezető Úr/Hölgy! A M...
MEGHÍVÓ - Konjuktúrakutatás Pest megyében – GVI és PMKIK kutatási eredmények „online” bemutató 2021.03.26
MEGHÍVÓ A Vállalkozói Siker Klub meghívja Önt a PMKIK (KAMARA) és a PEST MEGYEI KISOSZ által szervez...
MEGHÍVÓ - „A gyakorlati képzőhely-ellenőrzési szakértők helye és szerepe a megváltozott szakképzési rendszerben” - online fórum 2021. március 31.
MEGHÍVÓ A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara „A gyakorlati képzőhely-e...
Vendéglátóhelyek új típus szerinti besorolása
Figyelemfelhívás vendéglátóhelyet működtető vállalkozások részére: 2021. január 1-jétől él az új típ...
VIZSGAFELÜGYELŐI PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Digitális tudástár - szakmai dokumentációs segítség az online gyakorlati képzés szervezéséhez
Lásd a kapcsolódó dokumentumot!
A szakképzést érintő veszélyhelyzeti intézkedések
MEGHÍVÓ - Fókuszban Olaszország című online fórumra 2021.03.17
MEGHÍVÓ A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara Fókuszban Olaszország...
Duális képzőhelyek nyilvántartásba vétele és hatósági ellenőrzése
Az új szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény [továbbiakban: új Szkt.] a korábbi évek gyakorlatá...
OFA Nonprofit Kft. tájékoztató - KarrierM Állásportál és Felelős Foglalkoztató program
Mérlegelő Magazin 2021 Január
A vendégünk: Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna A téma: Adóváltozások 2021 - I. rész Munkáltatói nyilat...
Tájékoztató a kamarai gyakorlati oktatói képzésről és vizsgáról
A kamarai gyakorlati oktatói képzés és vizsga azokat a gyakorlati oktatóként alkalmazott szakemberek...
Pályaorientációs tájékoztató 2021_1
Tisztelt Intézményvezető Asszony / Úr! A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Ipa...
KKV iparűzési adó csökkentése iránti kérelem: beadási határidő 2021.február 25.
Tisztelt Vállalkozók! Engedjék meg, hogy az iparűzési adóval kapcsolatos változások tekintetében szü...
MEGHÍVÓ - "Szakirányú oktatás finanszírozása a duális képzőhely szempontjából" - 2. szakmai workshop 2021.02.10
MEGHÍVÓ A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara meghívja a gyakorlati kép...
PMKIK „Aktuális építésügyi szabályok” című építőipari online fórum
Izraeli üzleti ajánlatok - Business Offers from FICC - January 2021
Tisztelt Címzettek! Kedves Küldött Társak! Szíves tájékoztatásotokra mellékletben küldjük az MKIK ál...
MEGHÍVÓ - Cseh-magyar üzleti fórum és B2B tárgyalások - 2021. február 11., 10.00 órától február 12., 16.00 óráig
MEGHÍVÓ - Cseh-magyar üzleti fórum és B2B tárgyalások - 2021. február 11., 10.00 órától február 12.,...
Dán üzleti ajánlat - robotizáció és automatizáció
Tisztelt Vállalkozók! Szíves figyelmükbe ajánljuk a Koppenhágai Nagykövetségtől érkezett információt...
MKIK sajtószemle 2021. január 28.
Tisztelt Vállalkozók! Szíves figyelmükbe ajánljuk a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által kamaránk...
A Covid-19 válság tanulmányozásáról az Eurokamarák Női Hálózatának kezdeményezése - Launch of Eurochambres Woman Network Covid-19 crisis survey
Tisztelt Vállalkozók! Az Eurochambres nagy hangsúlyt fektet az európai női vállalkozói hálózat kezel...
B-solutions negyedik felhívás - jelentkezési határidő: 2021. március 11
B-solutions negyedik felhívás - jelentkezési határidő: 2021. március 11
Tisztelt Vállalkozók! Örömmel hívjuk fel a figyelmüket arra, hogy az Európai Bizottság Regionális Fő...
Az új szakképzési rendszer, 2021. évi változások
A BIREG rendszer bevezetése - fuvarfeladatok ellenőrzése
Tisztelt Vállalkozók! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Magyar Közlöny 298. számában megjelent a 261/2011...
E-fizetés: Mi vár a kereskedőkre 2021- januárjától?
Figyelmükbe ajánljuk a FINTELLIGENCE Pénzügyi Kultúra Központ edukációs videóját, mely a jogszabályi...
PwC online tájékoztató a Brexitről: mire érdemes odafigyelni 2021. január 1-jétől?
Pályázati lehetőség: Felhívás a hátrányos helyzetű településeken működő mikro- és kisvállalkozások fejlesztéseinek támogatására (GINOP-1.2.9-20)
A koronavírussal kapcsolatos nemzetközi gazdasági hírek
Tájékoztatjuk, hogy 2020. december 12-én (szombaton) a Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara zárva tart.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2020. december 12-én (szombaton) a Pest Megyei és Érd Megy...
Élmény és tanulás
„Mondd és elfelejtem, mutasd meg és megjegyzem, engedd, hogy megcsináljam és megértem!” (Konfuciusz)...
Visszatérés a weboldalhoz

Hazai vállalkozásokat segít a dm termékpályázata

Hazai vállalkozásokat segít a dm termékpályázata

2018. november 29. | Általános hír

Sajtóközlemény 2018. november

Innovatív a terméke, de még nem jött el a nagy áttörés? A dm pályázattal segíti az újonnan indult hazai vállalkozásokat

Törökbálint, 2018.11.12. - A dm különleges, egyedi hazai termékekkel szeretné bővíteni kínálatát: novembertől dmStart! néven termékpályázatot írt ki.  A drogéria célja, hogy felkarolja az újonnan induló magyar vállalkozásokat, és még több izgalmas, innovatív terméket kínáljon polcain a vásárlóknak. 2019. január végéig lehet jelentkezni a felhívásra.

A dm-nél a termékfejlesztés kiemelt terület, az irányt az influencerekkel történő együttműködések határozták meg az elmúlt gazdasági évben, s stratégiai fókuszt kapott a piachoz képest megkülönböztető termékkör kialakítása.  Az innováció tovább folytatódik, hiszen novembertől dmStart! néven indított pályázatot a vállalat, hogy további egyedi termékek kerüljenek a szortimentbe. A felhívásra a magyarországi piacon már fellelhető vagy röviddel bevezetés előtt álló termékekkel, márkákkal jelentkezhetnek magyar tulajdonú cégek, amelyek szépségápolási, háztartási-vegyi áru és élelmiszeripari területeken egyedi, innovatív termékeket gyártanak. Egy pályázó egyszerre akár több kategóriában és több termékkel is indulhat.

„Célunk, hogy megadjuk a lehetőséget olyan kis cégeknek, amelyek innovatív termékeket fejlesztenek, de valamiért eddig nem sikerült áttörést elérniük. Szeretnénk egy-egy sikertörténet elindítói és segítői lenni, s hiszünk benne, hogy a közös együttműködésből olyan termékek születnek, amelyek vásárlóink kedvencei lehetnek” – mondta el Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.

Pályázni a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével és az elektronikusan elkészített pályázat feltöltésével lehet. A pályázatban be kell mutatni a termék fontos jellemzőit, összetevőit, a felhasználási területét, és hogy miben rejlik az egyedisége.

A pályázat két fordulóból áll: a benyújtott anyagokat szakmai zsűri bírálja el, majd az általuk kiválasztott cégeknek lehetőségük lesz egy személyes találkozón is bemutatni termékeiket. Az elbírálásnál szempont a termék innovatív jellege, a dm-vásárlók igényeinek figyelembevétele, a termékek piacképessége és a fenntarthatósági szempontok.

Ez utóbbi terület a dm saját márkás szortimentjének fejlesztésekor is hangsúlyos, a cég gazdasági közösségként kiemelt területként kezeli a környezettudatosságot, döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak. Ez a vásárlók számára leginkább a választékon keresztül érzékelhető: bio és környezetbarát termékek széles választékát kínálja a drogéria hosszú évek óta, segítve a tudatos vásárlói döntéseket.

 

A dm-drogerie markt-ról röviden

 

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

 

További információ:

Kanyó Roland

Marketing és PR menedzser

e-mail: Roland.Kanyo@dm.hu

 


Gazdasági Hírtükör Archívum kisbanner

Gazdasági Hírtükör Archívum



Kamarai klubjaink


Széchenyi kártya
Üzlet @ Hálón kamarai adatbázis
Korrekt Partner pályázati felhívás